Jak zainstalować i korzystać z TwojeVOD.pl na telewizorze lub przystawce z systemem AndroidTV?

Aby odblokować możliwość korzystania z wszystkich polskich serwisów VOD, na telewizorze z systemem AndroidTV wystarczy zainstalować i połączyć się przez naszą aplikację. Na urządzeniu otwórz Sklep Play, wyszukaj i zainstaluj aplikację TwojeVOD.pl .

Poniżej znajdziesz filmik jak zainstalować aplikację i z niej korzystać.

Na moim telewizorze nie ma polskich aplikacji, co zrobić?

Niektóre aplikacje dostępne są tylko w polskim wariancie sklepu Google Play. Zamiana adresu IP na inny kraj nie powoduje zmiany kraju Twojego konta Google. Można zmienić to w ustawieniach konta, ale wiąże się z wymogiem posiadania i podania do weryfikacji polskiej karty płatniczej. Google może jednak, po upływie czasu automatycznie przełączyć to ustawienie na kraj, w którym aktualnie przebywasz (np. jeśli korzystasz z VPN na telewizorze a nie na smartfonie).

O wiele łatwiej jest zainstalować te aplikacje spoza sklepu Google. Na stronie twojevod.pl/apps (kod Downloader: 662953) zebraliśmy linki do plików instalacyjnych APK najpopularniejszych polskich serwisów.

Poniżej znajdziesz filmiki jak zainstalować brakujące aplikacje .

Jestem połączony z VPN, ale nadal nie mogę oglądać

Większość aplikacji sprawdza Twoje IP już w chwili uruchomienia. Jeżeli aplikacja działa w tle i połączysz się przez VPN, może nadal pokazywać komunikat o niedostępności w danym regionie. W tym przypadku wystarczy wymusić zatrzymanie aplikacji danego serwisu w ustawieniach. Dla ułatwienia nagraliśmy filmik jak to zrobić.

Jestem połączony z VPN, a Netflix nadal pokazuje bibliotekę z UK

Czasem, żeby Netflix przełączył się na polską bibliotekę należy usunąć dane aplikacji lub po prostu ją usunąć i zainstalować ponownie. Żeby przełączyć się na polską wersje serwisu, przed uruchomieniem należy połączyć się z VPN. Następnie po zalogowaniu na swoje konto zobaczysz katalog filmów i seriali z polskiego Netflixa. 

Jestem połączony z VPN, a Player pokazuje pokazuje komunikat "Brak połączenia z internetem"

Błąd ten pokazuje się tylko na AndroidTV w wersji 9 lub starszej. Sprawdź czy możesz zaktualizować urządzenie do wersji 10 lub wyższej. Jeżeli na Twoje urządzenie nie ma najnowszych wersji AndroidTV, możesz rozwiązać problem poprzez podłączenie go do Connect Box. Więcej informacji na temat urządzenia znajdziesz TUTAJ.

Aktualizacja aplikacji MAX